Csak nem régen kerültem jelenlegi munkahelyemre vezető beosztásba, ám már most tudom, hogy mi lesz az első elintézendő feladat, ha adott lesz a lehetőség és az anyagi háttér a változtatásra. Többször beszélgettem ugyanis a kollégáimmal, akik a munka irodai részét végzik és szinte mindannyian a problémák jelzésekor a munkatársi irodabútor állapotára panaszkodtak. Bár én sohasem ültem az ő íróasztaluknál, mégis elhiszem, hogy a leltár szerint közel harminc éve vásárolt íróasztalok már nem stabilak és az irodaszékek is kényelmetlenné váltak. Hogy minél hamarabb tudjak lépni a munkatársi irodabútorok lecserélési lehetőségének jelzésekor már kértem is több ajánlatot. Ezek eltérő és több oldalról megközelített szempontok alapján készültek, de mindegyikben kiemelt fontosságúként és súlyozva kapott helyet az ergonomikus irodaszék. Ennek előnyét saját magam is elismerem, hiszen ilyet vásároltam otthoni irodámba magamnak és a feleségemnek is, aki a könyveléssel foglalkozik, így szintén nagyon sokat ül a számítógép előtt.
Hatékony munkavégzés a munkatársak, és a cég érdeke
You must be logged in to post a comment.
Recent Comments