Keresőoptimalizálás SEO eszközökkel

Releváns, értékes és változatos linkek
Mielőtt azt tűznénk ki a zászlónkra, hogy pár év alatt begyüjtünk 100.000 linket, ismerd meg hogyan értékeli a linkeket a Google. A Google algoritmusa ellenőrzi mennyi domainről és CNAME-ről érkezik az adott mennyiségű bejövő link és ez alapján súlyozza a Google.

Rossz példa: Pár ügyeskedő cég 50 ezer bejövő linket kínál gyanúsan olcsón. A trükk itt az, hogy a cégnek van egy wordpress alapú weboldal hálózata. Az admin egy kb. 5 perces munkával beregisztrálja az új linket és egyszerre “létrejön” 50 ezer link a weboldalad irányába. Ugye picit sem reménykedsz abban, hogy ezt a Google elnézi majd neked? Azonnali kitiltást vásárolhatsz így!

Jó példa: Leírom pontosan, hogy miként dolgozunk mi az ügyfeleink weboldalaival. Először is felmérjük a weboldalt és ha lehet optimalizáljuk még linképítés előtt.

Linképítés folyamata:
Speciális keresőoptimalizálás SEO eszközökkel felkutatjuk a konkurens weboldalak linkhálózatait. Pár napos munkával kiválogatjuk a létrehozható, jó minőségű linkeket.
Elindulunk a linképítéssel és minden linkbeküldést dokumentálunk, nyilvántartjuk hol tartunk a linkhálózat építésében. Nem hozunk létre havi 50 bejövő linknél többet!
A 2. lépés 50 havi linkjét építjük 3/6/12 hónapig. A legtöbb ügyfelünknek gyengék a konkurenciái és 3-6 hónap alatt már előre is tudjuk hozni az oldalt. Legutóbb “irodaszer” szóra húztunk fel a Google 1. oldalára egy pár hónapos webáruházat.
A minőségi linkforrások száma korlátozott, ezért amint elérünk a hegy csúcsára, átállunk a tartalom megosztásra és az esetleges külső mikrosite háló létrehozására.

You must be logged in to post a comment.

Proudly powered by WordPress   Premium Style Theme by www.gopiplus.com