Az új webáruházba ne felejtsd el beilleszteni a Google Analytics statisztikai rendszer kódját. Regisztrálj a Google Webmester Eszközökre is és illeszd be a kódot vagy helyezd el a tárhelyeden a kért file-t. Amennyiben mérni szeretnéd a marketing kampányaid, akkor illeszd be az Adwords konverzió mérési kódját és a Facebook konverzió mérő pixelét is.
Az email címekről se feledkezz meg, hozd létre az email címeket és küldd el a kollégáidnak. Amennyiben a szerveren tároltad a céges emaileket és átregisztrálod a domain neved akkor az emailek is elvesznek. Érdemes letölteni a helyi gépre őket, vagy a Gmail fiókodba importálni és akkor nem vesznek el az emailek. Sok esetben elfelejtik a szerver / tárhely váltás után létrehozni az email címeket és utána jönnek a panaszos emailek, hogy a kollégák nem kapnak emaileket
A mai világban a webáruházak jelentika jövőt, ugyanis hatalmas bevételeket hozhatnak magyarországi vagy akér nemzetközi szinten is a cégeknek. Elég csak kinyitni és tolni a termékeket a neten keresztül és a vásárlók csak jönnek. Ugye lesznek nehézségek de már régen neme rről beszélünk, ugyanis a nemzetközi szinten látszanak azok a jó előjelek melyek az ekereskedelemet a magasságokba rántják majd. Minden a netről megy és onnan rendeljük ezért kell minél gyorsabban reagálni a nem csak magyarországi trendekre.
A webáruházad teszteld folyamatosan mert bármikor lehetnek problémák. Mérd le a webáruház sebességét is, ehhez kereshetsz a neten eszközt de a Google Analytics is méri a webhely sebességét is. Tudnod kell róla, hogy a lassú webáruházakat nem szereti a Google és nem is helyezi az első oldalra. (Webáruház készítés : http://www.netkreativ.hu/webaruhaz-keszites.html)
Recent Comments